تبلیغات
مطالب اینترنتی - استراتژی عجیب شورولت در اروپا؛ فروش تنها 1 دستگاه در ماه ژانویه
 
مطالب اینترنتی


استراتژی عجیب شورولت در اروپا؛ فروش تنها 1 دستگاه در ماه ژانویه

خبرگزاری آریا – صنعت خودروسازی همواره با چالش های فراوانی روبه رو بوده و نمودار فروش خودرو ها در آن در طی سال های گذشته فراز و فرود های بسیاری را تجربه کرده است. براساس همین موضوع، ژانویه 2018 ماه چندان جالبی برای فعالان این صنعت خودروسازی در سراسر جهان نبوده است.
در ایالات متحده حتی با وجود افزایش تقاضا برای دریافت خودرو، تحویل وسایل نقلیه به مشتری در حدود 1 درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافته است.
در انگستان حتی وضعیت از این نیز بدتر بوده و بجز خودرو های شاسی بلند که فروش آن ها افزایش یافته سایر کلاس ها با کاهش فروش 25 درصدی مواجه شده اند.

در انگلستان همچنان با گذشت یک ماه دیگر فورد فیستا در جایگاه نخست خودرو های پر فروش قرار داشته و به نظر می رسد که قصد ندارد این جایگاه را به خودروی دیگری واگذار کند.
این موضوع درست شبیه پیش بینی های قبلی بوده و کسی از شنیدن آن شگفت زده نشده است. چیزی که در این میان توجه ما را به سمت خود جلب کرده کمپانی شورولت و فعالیت های آن در انگلستان به عنوان کم فروش ترین برند خودروساز است. شورولت در ماه ژانویه امسال تنها یک خودرو را در این کشور به فروش رسانده است.
به احتمال زیاد شما از شنیدن این خبر شگفت زده شده اید. اما واقعیت این است که این موضوع نه به خاطر کاهش کیفیت محصولات کمپانی شورولت بلکه به دلیل نبود نمایندگی رسمی این کمپانی در اروپاست.
شورولت دیگر به صورت رسمی در اروپا نمایندگی ندارد و برخی از فروشندگان و نمایندگی های خاص مجوز دارند تا خودروهای کامارو و کوروت را به قاره سبز صادر کنند.

2016 Chevrolet Camaro ss



لینک منبع

مطلب استراتژی عجیب شورولت در اروپا؛ فروش تنها 1 دستگاه در ماه ژانویه در سایت مفیدستان.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه